Vårstädning av vintertrötta fötter!

Så var det dags för den årliga vårstädningen av fötterna. Det känns nästan som ett måste så här års att lägga lite extra krut på fotvården. Jag vet inte hur det är med er, men mina fötter blir lätt bortglömda under vinterhalvåret. Den här gången använde jag mig av uppfriskande pepparmintsprodukter från The Body Shop och som kronan på verket ett härligt klarrött nagellack - Hey Sailor från China Glaze.



Produkterna jag använde var:
1) Peppermint Reviving Foot Soak
2) Fotfil
3) Peppermint Smoothing Pumice Foot Scrub
4) No More Rough Stuff (skrubbsvamp)
5) Hey Sailor nagellack från China Glaze
6) Peppermint Intensive Foot Rescue

Resultatet blev riktigt bra. Nu har jag nästan babymjuka fötter med härligt färgglada tånaglar.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hey sailor är det absolut snyggaste röda lacket som går att hitta! Har med det på mina tår ;)

2011-05-02 @ 10:48:53
URL: http://liklinn.blogg.se/
Postat av: Rosa Ester

Ja, det är supersnyggt! Jag blir glad varje gång jag ser det. :D

2011-05-02 @ 11:45:50
URL: http://rosaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0