Lite lyx för händerna

Jag har unnat mig lite lyx för händerna från Nougat London. Mina händer har varit ett riktigt sorgligt kapitel denna vinter och de har inte hämtat sig än. Torra, fnasiga och you name it! En Hand Sanitizer och underbara Conditioning Hand and Nail Serum blev det. Serumet har gjort underverk för mina supertorra händer redan efter en dags användning! Att den dessutom doftar gott gör ju inte saken sämre. Vi får se hur resultatet blir efter en tids användning.

När barnen gått och lagt sig tänkte jag sjunka ner i soffan med första numret av Visage och en stor kopp te. Men nu ska det lagas middag!

Någon som har hunnit läsa Visage än?




Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Kikar förbi. :) Allt väl?

2011-05-04 @ 22:44:30
URL: http://sandratorn.se
Postat av: Rosa Ester

Jag gillar denna handkräm otroligt mycket! Mina händer har varit bedrövliga länge nu trots idogt smörjande med olika krämer. Denna fixade biffen redan efter en dag!! Helt otroligt! Rekommenderas!

2011-05-11 @ 11:40:03
URL: http://rosaester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0